STYPENDIUM REKTORA na rok akademicki 2024/2025
Trwa rejestracja wniosków o stypendium rektora w systemie USOS
Termin: od 16 do 30 października 2024 r.
Wnioskowanie o stypendium składa się z 2 etapów:
Etap I – elektroniczna rejestracja wniosku w systemie USOS
w terminie od 16 października do 30 października br.
W systemie powinien pojawić się wniosek o stypendium rektora ze statusem „zarejestrowany”.
Etap II – dostarczenie do weryfikacji papierowej wersji wniosku tj. wydruków z USOS
z kompletem dokumentacji – po ogłoszeniu Rankingu Wstępnego (termin ogłoszony zostanie w odrębnym Komunikacie)
Wniosek dostarcza tylko ten student, który zakwalifikował się w Rankingu Wstępnym, czyli uzyskał wymagane w nim minimum punktowe.
Wówczas prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów tj.
1) wydrukowanego z USOS wniosku o stypendium rektora
2) zał. 6 do Regulaminu świadczeń tj. Oświadczenie studenta
3) w przypadku posiadanych, ujętych we wniosku osiągnięć naukowych, artystycznych lub sportowych wymagane są oryginały stosownych zaświadczeń
4) w przypadku ręcznej rejestracji średniej wymagane jest odpowiednie zaświadczenie (dotyczy studentów 1 roku II stopnia – patrz poniżej).
Średnia arytmetyczna ocen do wniosku pobierana jest automatycznie dla wszystkich studentów, z wyjątkiem:
- Studentów 1 roku studiów II stopnia, którzy ukończyli studia I stopnia na UEK → średnią ocen oraz termin ich ukończenia wpisują po wybraniu opcji „inna uczelnia” na etapie rejestracji. Przed rozpoczęciem rejestracji wniosku należy pobrać z Biura Studiów I Stopnia zaświadczenie o średniej ocen z poprzedniego roku studiów. Przy składaniu wniosku do weryfikacji w wersji papierowej należy pamiętać o dołączeniu do wniosku zaświadczenia.
- Studentów spoza UEK → ŚREDNIĄ ARYTMETYCZNĄ OCEN oraz termin ukończenia studiów wpisują po wybraniu opcji „inna uczelnia” na etapie rejestracji. Przy składaniu wniosku do weryfikacji w wersji papierowej należy pamiętać o dołączeniu do wniosku zaświadczenia z ukończonej uczelni (Załącznik 4b do Regulaminu)
Sposoby dostarczenia wniosku – po ogłoszeniu Rankingu Wstępnego:
– poczta tradycyjna
– skrzynka podawcza na uczelni w holu budynku głównego obok portierni
– złożenie osobiste (budynek główny, pokoje 215-218; godz.10:00-14:00)