Ułatwienia dostępu

Centrum Obsługi Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Komunikat dla Studentów drugiego stopnia pierwszego roku  

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy osoby przyjęte na pierwszy rok studiów drugiego stopnia w roku akademickim 2023/2024 do odbioru dokumentów. Termin odbioru dokumentów znajduje się poniżej:

 

Studia stacjonarne

Kierunek studiów:

– Gospodarka przestrzenna

– Inżynieria jakości produktu

– Logistyka

– Transport i spedycja

– Zarządzanie i inżynieria produkcji

 

Studenci  odbierający Elektroniczną Legitymację Studencką od  dnia 11 marca 2024 roku w godz. 10.00 – 14.00  proszeni są o zgłoszenie się do  pokoju 010 – Budynek Główny.

Studenci, którzy posiadają Elektroniczną Legitymację Studencką w celu jej uaktualnienia proszeni są o zgłoszenie się od dnia 11 marca 2024 r. do Biura Studiów II Stopnia i Jednolitych Studiów Magisterskich w godzinach pracy biura- pokój 011.

 

Studia niestacjonarne

Kierunek studiów:

– Logistyka

– Zarządzanie i inżynieria produkcji

 

Studenci  odbierający Elektroniczną Legitymację Studencką  od  dnia 15 marca 2024 roku w godz. 13.00 – 17.00 w  pokoju 010 – Budynek Główny.

Studenci, którzy posiadają Elektroniczną Legitymację Studencką w celu jej uaktualnienia  proszeni są o zgłoszenie się od dnia 15 marca 2024 r. do Biura Studiów II Stopnia i Jednolitych Studiów Magisterskich w godzinach pracy biura –  pokój 011.

 

Prosimy o zapoznanie się i zastosowanie do załączonej poniżej instrukcji.

Instrukcja postępowania podczas odbioru dokumentów

  1. Zgodnie z zasadami obowiązującymi w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie wszelka korespondencja odbywa się z wykorzystaniem indywidualnych adresów kont uczelnianych, które zostały przyznane i aktywowane po etapie potwierdzenia podjęcia studiów. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo pod linkiem.
  2. Przed wizytą w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie należy zalogować się
    na konto USOSweb, a następnie:
    1. zapoznać się i akceptować umieszczone w systemie dokumenty: Ślubowanie, Oświadczenie;
    2. sprawdzić czy zostały uregulowane i rozliczone należności wobec Uczelni.
  3. Student, który dopełnił formalności (pkt 1 i 2) stawia się do wyznaczonego pokoju po odbiór legitymacji lub do Biura Studiów II Stopnia i Jednolitych Studiów Magisterskich w celu przedłużenie ważności legitymacji (dot. studentów, którzy kontynuują kształcenie w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie).
  4. Dla Studentów naszej Uczelni, którzy mają aktywne Elektroniczne Legitymacje Studenckie (pkt 3) uruchomiona została możliwość korzystania z mobilnej wersji Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (mLegitymacja). Instrukcje korzystania
    z mLegitymacji znajdują się na stronie pod
  5. Studenci chcący korzystać z Krakowskiej Karty Miejskiej mogą zainstalować wersję mobilną dostępną do pobrania w sklepach Google Play oraz Apple App Store. Rejestrację konta pasażera należy dokonać na stronie https://ekp.mpk.krakow.pl/ Dodatkowe informacje o biletach okresowych Komunikacji Miejskiej w Krakowie skierowanych do studentów znajdują się na stronie: https://ztp.krakow.pl/wszystkie-aktualnosci/transport-publiczny/jestes-studentem-sprawdz-zmiany-w-taryfie-biletowej.html